2017-07-11

ORPHICA BROW & PURE

Skóra pod oczami jest bardzo wymagająca. W mgnieniu oka można ją przesuszyć lub podrażnić, ponieważ nie jest chroniona przez warstwę lipidową. Pierwsze zmarszczki pojawiają się właśnie w tym miejscu. Cienie i opuchnięcia są zmorą praktycznie każdej z nas a nieprzespana noc szybko daje nam o sobie znać.


Serum PURE  jest tym kosmetykiem pielęgnacyjnym, który każda z nas powinna mieć w swojej kosmetyczce. Używam tego produktu regularnie a zużycie jest znikome. Tak wydajny powinien być każdy kosmetyk. Rewelacyjnie wygładza, ujędrnia, odżywia i nawilża. Skóra jest napięta. Kosmetyk bardzo szybko się wchłania, dzięki swojej lekkiej konsystencji. Skóra jest zregenerowana, zyskując zdrowszy wygląd. Stosuję go na dokładnie oczyszczoną skórę przed snem. Cała gama produktów marki Orphica  jest pochodzenia naturalnego. Buteleczka jest z pipetką co jest praktycznym  i higienicznym rozwiązaniem i ułatwia aplikację.


Aktualnie panuje moda na wyraźne, mocno zaznaczone, pełne i gęste brwi. Niestety, tylko nieliczna część z nas została takimi brwiami obdarzona.

Jestem ciemną blondynką o ciemnych, dość rzadkich brwiach. Odżywka BROW z firmy Orphica sprawiła, że moje brwi stały się pełniejsze w miejscach gdzie włosków było mniej. Dodatkowo, zaczęły rosnąć nowe w miejscu gdzie ich nigdy nie było. Początek mojej lewej brwi pozostawiał mi wiele do życzenia. Ten produkt odmienił moje brwi. Są one symetryczne i widoczne. Sumienność, czas oraz stosowanie zgodnie z zaleceniami producenta sprawiło, że uzyskałam efekt na jakim mi zależało. Włoski zyskują zdrowszego wyglądu. Aplikacja jest szybka i przyjemna, dzięki poręcznemu aplikatorowi. Nakładam ją każdego wieczoru na suchą i dokładnie oczyszczoną skórę. Cena w porównaniu z jakością i działaniem produktu jest zrozumiała. Została dokładnie przebadana pod względem dermatologicznym i okulistycznym. Po zakończeniu kuracji będę was na bieżąco informować o uzyskanych efektach na moim Instagramie .




63 komentarze:

  1. Jestem ciekawa odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odmieniła moje brwi 👏🏻💃🏻

      Usuń
  2. Właśnie szukam jakieś dobrej odżywki i chyba już wiem jaką zakupię :)
    Świetny blog <3 Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że tak uważasz! 🙊👯

      Usuń
  3. oooooooo serum pod oczy musze sporbowac :)
    www.e-mally.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś wcześniej się nie zastanawiałam zbyt długo nad pielęgnacją miejsc pod oczami. Może w wolnej chwili podczas zakupów nie zapomnę o wypróbowaniu serum takiego lub podobnych odżywek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewne rzeczy, przychodzą z czasem 🌺
      Jeśli nie masz ochoty wydawać fortuny na pielęgnacje skóry pod oczami, polecam maść z wit. A za 3 zł z apteki. Działa cuda 💕

      Usuń
  5. Nigdy nie używałam żadnego z tych produktów więc jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie bardzo interesują kredki do oczu 💛

      Usuń
  6. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki bym spróbowała chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te serum zdecydowanie by mi sie przydało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sumiennie dbam o te okolice każdego dnia. przyznam szczerze, że moja skóra pod oczami w tak dobrym stanie nie była nigdy 😊

      Usuń
  9. Zaciekawiło mnie to serum pod oczy, będę musiała spróbować!

    punkrockgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie daj znać, jak Ci się sprawdziło 💋

      Usuń
  10. Oj serum pod oczy się przyda, zwłaszcza po nocy nad książkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napina skórę co pozytywnie wpływa na nasz wygląd, zwłaszcza w takich sytuacjach 🌈🦄

      Usuń
  11. Osobiście jestem posiadaczką czarnych brwi zostaje mi tylko je wypełniać teraz muszękupić odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem ciekawa serum pod oczy, bo jeśli chodzi o brwi to jestem szczęściarą :)

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam nigdy tych kosmetyków ani o nich nie słyszałam, ale Twoja recenzja brzmi zachęcająco!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam ciemne brwi,ale gdzie niegdzie są jakieś przeswity:)
    super post i zdjecia!❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta sama sytuacja 🔥
      + moja prawa brew zaczynała się znacznie wcześniej. Używam odżywki w miejscu gdzie nie miałam włosków w lewej brwi. Na reszcie są symetryczne, a próbowałam wielu rzeczy.

      Usuń
  16. Prowadzisz super bloga :) bardzo przyda mi się serum :D Zapraszam do mnie na nowy post :D
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/2017/07/clouds.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Koreańska pielęgnacja mawia, że serum pod oczy jest bardzo ważne. Ja pod oczami mam codziennie coraz gorsze cienie. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktykuję jedynie naturalną pielęgnację.🌺
      W przyszłości pragnę spróbować także tej koreańskiej ✨

      Usuń
  18. Super jest ta paletka! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Benefit, tym bardziej że jest to jedna z niewielu marek która nie testuje swoich produktów na zwierzętach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi by się coś takiego przydało, mam okropne cienie pod oczami :(

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnego z tych produktów,jestem ciekawa odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie zastosowałabym odżywkę :) Mam bardzo jasne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serum zdecydowanie najbardziej przykuło moją uwagę. Mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ciekawe produkty, zwłaszcza te seru wpadło mi w oko, zapisałam sobie żeby o nim pamiętać :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam produktów tej marki a ostatnio szukam dobrego i z bardziej naturalnym składem. Recenzja jest zachęcająca

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej marki... zaciekawiłas mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta paletka jest cudna, mega bym ją chciała ♥ Super post!

    OdpowiedzUsuń
  28. Produkty wydają się na prawdę ciekawe, zwłaszcza odżywka do brwi.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam. Buziaki! 💃

      Usuń
  29. Jestem maniaczką brwi i właśnie w ostatnim czasie szukałam czegoś, co całkowicie ,,uratuje'' moje brwi, które są strasznie rzadkie. Dodatkowo różnią się od siebie to dużo, wiec mam nadzieję, że ta odżywka by mi pomogła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem przekonana, że sprawdzi się świetnie 👏💋

      Usuń
  30. Jestem bardzo ciekawa efektu jaki przyniosła ta odżywka, tym bardziej, że moje brwi nie wyglądają dokładnie tak jakbym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja lewa brew pozostawiała mi wiele do życzenia.
      To już przeszłość! 😊

      Usuń
  31. Ja uważam, że brwi mam aż nadto, także odżywka zupełnie nie dla mnie. Będę o niej pamiętała, gdy ktoś z bliskich będzie potrzebował czego takiego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmieniła moje życie. Sprawiła, że kocham moje brwi 🙊💃

      Usuń
  32. Nie słyszałam o tym ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam odżywkę do brwi- jest świetna! Na serum pod oczy czaje sie już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam z całego serca! 🌈🦄

      Usuń
  34. Czytając działanie tych kosmetyków na tobie, odczuwam że mogłyby również dobrze spisać się u mnie :-) Jedynie cena troszkę odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój portfel chyba się już przyzwyczaił 😌
      Uwielbiam testować nowe kosmetyki oraz mieć je w posiadaniu,
      to pewnie dlatego! 💁✨

      Usuń
  35. Jestem ciekawa tej odżywki do brwi :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super! Spróbuję koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne, może sptóbuje

    https://emilia-skucinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. nie widziałam ani nie słyszałam o tych produktach!
    ładne zdjęcia😊❤

    OdpowiedzUsuń
  39. pierwszy raz widzę tą firme. jest dla mnie nieznana ale moze wypróbuję cos

    OdpowiedzUsuń
  40. Już jakiś czas szukam dobrego serum, może to w końcu to! :)
    Pozdrawiam, artoflife :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WESSPER , Blogger