2017-08-01

CHEEK PARADE

Historia  marki Benefit sięga 1976 roku, kiedy to w San Francisco otwarto pierwszy butik z tymi kosmetykami. Ich produkty zyskały uznanie wizażystów,  gwiazd oraz zwykłych pasjonatek makijażu. Marka, która jest znana na całym świecie, wypuściła paletę Cheek Parade, która jest edycją limitowaną. Zawiera ona aż 5 pełnowymiarowych produktów będących bestsellerami marki. Egzemplarzy było znacznie mniej niż chętnych.


 Trzeba przyznać, wygląd powala na kolana.  Najważniejsza jest zawartość ale lubię, gdy opakowanie cieszy oko. W skład palety wchodzi:


PUDER BRĄZUJĄCY HOOLA
Egzotyczny bronzer, który daje efekt cery muśniętej słońcem. Efekt zdrowej opalenizny, bez pomarańczowo-ceglanych tonów. Pomimo, że mam jasną karnację wygląda naturalnie. Pierwszy raz w życiu wyglądam na opaloną.

PUDER BRĄZUJĄCY HOOLA LITE
Jest to delikatniejsza wersja kultowego Hoola. Jest to nowość na rynku. Idealny dla jasnych karnacji. Gdy nie mam ochoty na Hawajską opaleniznę sięgam po to cudo. Efekt delikatnie muśniętej skóry przez słońce.


RÓŻ GALIFORNIA
Spektakularny produkt. Koralowy odcień różu połączony został z połyskującym złotem. Na policzkach wygląda spektakularnie.
RÓŻ DANDELION
To kosmetyk, który nadaje cerze lekkości, świeżości dzięki swojemu wyjątkowemu kolorowi i  zawartości drobinek. Za pomocą kilku machnięć pędzlem ubywa nam lat.

RÓŻ ROCKAETUR  
Opalizujący na różowo, wpadający w brzoskwiniowe tony -złocisty róż. Produkt unikatowy i wyjątkowy. Efekt można budować w zależności od tego, na co mamy ochotę danego dnia. Idealnie sprawdzi się również jako rozświetlacz.



PĘDZELEK
Ma niejedno zastosowanie pomimo jego małego rozmiaru. Jego naturalne włosie jest niesamowicie delikatne i miękkie w dotyku. Praca z nim jest przyjemna. Zazwyczaj pędzle dołączone do palet nie spełniają moich oczekiwań ze względu na swoją jakość. Z tego jestem bardzo zadowolona.

Jakość pudrów, pigmentacja, jedwabistość, wykończenie na skórze, sposób aplikacji i  możliwość zabawy nimi wprawia mnie w osłupienie. Delikatny i przyjemny zapach to również atut palety.
Wszystkie produkty są pełnowymiarowe. W środku znalazła się także książeczka, z propozycjami makijażu, poradami i wskazówkami. Robiąc zakupy w drogerii Sephora, do palety otrzymałam próbki Gimmie Brow oraz Bene Tint.  Polecam wam iść do Sephory i dotknąć choć jednego kosmetyku, jeśli nigdy tego nie robiłyście. Konturowanie jest moim ulubionym elementem makijażu a ta paleta to mój święty Graal.


91 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam ze została stworzona taka paleta Ale puder brazujaca Hoola jest moim ulubieńcem od dłuższego czasu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją u kogoś na insta. Nie skusze się, az tak duzo tego nie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co się orientuję chyba jest już wyprzedana.

      Usuń
  3. Wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia! 💚

      Usuń
  4. Ja bardzo przykuwam uwagę do opakowania kosmetyków, i to bardzo mi się podoba. widać staranne wykonanie oraz podejrzewam że jakość jest super.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych kosmetykach z wyższej półki eleganckie opakowanie jest standardem. W tych tanich niekoniecznie.

      Usuń
  5. Róże Rockaetur i Galifornia odciągają uwagę od pozostałych wspaniałości. Ostatnio znajoma zastanawiają się nad jej kupnem, ale skoro jest tak rozchwytywana to będzie musiała się pocieszyć czymś innym

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galifornijskie słoneczko jest cudowne.
      Cała paleta jest perfekcyjnie skomponowana moim zdaniem a wszystkie 5 produktów to istne cuda.

      Może jeszcze gdzieś ją znajdzie. Wiem, że trudno z jej dostępnością.

      Usuń
  6. Ja róży nie uzywam ale bronzer hoola jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się, jakie śliczne, wpisje na moja chciej liste

    OdpowiedzUsuń
  8. Z początku myślałam,że to cienie do oczu i jak spojrzałam na te brązy to od razu mi się spodobały. Zdecydowanie lepiej będą się sprawować właśnie jako puder brązujący! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w roli cieni do oczu również się świetnie sprawdzają 💁🏻

      Usuń
  9. Jeju, ale zazdroszczę! Czaiłam się na tą paletę, ale w końcu postawiłam na Peach Glowa :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peach Glow również jest na mojej liście zakupów 🍑
      Mam Sweet Peach palette i jestem w niej zakochana, więc i Peach Glow muszę mieć 😂💕

      Usuń
  10. Paletka jest przepiękna, chyba gdzieś ją już kiedyś widziałam. Zdecydowanie muszę ją wypróbować, bo mnie ciekawi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest rewelacyjna. Warta każdej wydanej złotówki. Gdy jej używam, mój portfel zapomina o ubytku środków pieniężnych 🌈 💞

      Usuń
  11. Piękna paleta! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, nie wiedziałam że tak dawno powstała ta marka, ale od dłuższego czasu bardzo głośno o niej w internecie :) post bardzo fajny a paleta piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka Benefit podbija polski rynek 💚

      Usuń
  13. Coś cudownego! <3 <3 <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama się jeszcze nie maluje, więc nie potrzebuję kosmetyków, lecz uwielbiam oglądać filmiki jak ktoś się maluje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Samo wykonanie jak i zawartość jest cudowne! Piękna paleta, róż galifornia jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się zgodzić 🌸
      Każdy produkt jest wyjątkowy, nie jestem w stanie wybrać ulubieńca 🔥💦

      Usuń
  16. Już jakiś czas chodzi za mną ta paleta. Róż california wygląda spektakularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na policzkach to ósmy cud świata 🌸

      Usuń
  17. Jaki piękny zestawik! Uwielbiam kosmetyki, które ładnie wyglądają i do tego są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletę widzę pierwszy raz, ale zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tej palecie, ale muszę przyznać, że wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o niej dużo pozytywnych rzeczy, trzeba w końcu przetestować :)
    _______________
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ostatnio tą paletką robione konkurowanie :) kosmetyczka jak i ja jestesmy zachwycone tym produktem i rowniez mogę szczerze polecić 😊❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie piękne rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Ale świetne. Uwielbiam kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna paleta ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie widziałam jej wcześniej. Nawet nie wiedziałam, że istnieje! Niestety nie korzystam z tylu kosmetyków, dlatego nie jest ona dla mnie :( Pozdrawiam.
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna paleta i świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna paleta! Kupiłabym ją, ale z tego, co słyszałam, wyprzedała się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnych było znacznie więcej niż tych paletek, fakt 😌

      Usuń
  28. Uwielbiam takie rzeczy, szczególnie z tej firmy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie to ładne, że aż szkoda w sumie używać heheh 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pięknie wygląda ta paleta, znam brazer i jest super 😁
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hawajska opalenizna 🌞🌊💕

      Usuń
  31. Wygląd pudrów jest tak niesamowita, że chyba szkoda by mi było iż używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt jaki tworzą na policzkach to jest dopiero magia 🌟🦄

      Usuń
  32. Uwielbiam gdy opakowania są ładnie i solidnie wykonane. Najlepiej gdy są takie pudrowe. Bardzo fajne kolory. Pozdrawiam Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie spełnia swoje wymagania i wygląda zjawiskowo 💃🏻🔥

      Usuń
  33. PaletKa jest genialna musze ja mieć! 💖❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Sam wygląd tej paletki zachwyca ! :O

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta paletka wygląda wspaniale! Ten piękny design produktów skradł moje serce. Muszę w końcu skusić się na jakiś produkt tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiąc zakupy w sephorze, otrzymałam miniaturki bene tint i żel Gimmie brow- nie wyobrażam sobie bez niego życia 🙉
      Jeśli mi się skończy z pewnością kupię pełnowymiarowy produkt. Złoto i diamenty! 💎✨

      Usuń
  36. Wow, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. paletka wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Je, świetna paletka, już słyszałam gdzieś o niej. Super wygląd :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam zamiar wypróbować tę paletę, głównie ze wzgledu na to "słoneczko" :) Opakowanie również mi się podoba, lubię takie praktyczne rozwiązania.
    Obserwuję i zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. róż Galifornia jest moim ulubieńcem 🌸

      Usuń
  40. Omg kocham Benefit, to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych. Nawet nie wiedziałam, że teraz mają taki zestawik, chyba pora iść do Sephory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Może jest jeszcze gdzieś dostępna 👏🏻💁🏻

      Usuń
  41. Uwielbiam tą paletkę jak większość kosmetyków tej marki, szczególnie lubię Hoola, ponieważ przez ciemna karnację nie widać u mnie hoola lite, a galifornia to jeden z moich ulubionych róży!
    P.S. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! Buziaki kochana! 💋💥💜

      Usuń
  42. Uważam że kosmetyki są swietne, ale znajdują tańsze, dosyć dobre zamienniki. Nie stać mnie na tak drogie produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jako miłośniczka makijażu nie mogłam przepuścić takiej okazji 🍑

      Usuń
  43. Faktycznie wygląda mega ! :)
    Bardzo lubię to firmę komsetyczna, ale z tą paletka jeszcze się nie spotkalam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem, dość szybko się wyprzedała. czy jest dostępna- nie mam pojęcia 💄💋💃🏻

      Usuń
  44. O rany! Paleta wygląda cudownie! Zwłaszcza te oba róże z tłoczeniami! CUDO! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Slyszalam naprawde duzo dobrego o tej marce! Musze odlozyc pieniadze i kupic sobie ten swietny brazer hoola! Te róże wygladaja pieknie i na pewno sa świetnej jakosci. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak Ty, ale ja wolę szczerych obserwatorów 😉

      Usuń
  46. Piękna paletka, przede wszystkim wizualnie wygląda rewelacyjnie :) kolory odcieni również są piękne i aż kuszą by nałożyć je na twarz :) nigdy nie próbowałam tego pudru, ale bardzo bym chciała go przetestować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i również pozdrawiam! 😘🌟💜

      Usuń
  47. O kurcze, zakochałam się w wyglądzie tej paletki ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jest śmieszne. Takie zachowanie. Reklamujesz się pod MOIM wpisem.

      Usuń
  48. Pięknie się prezentuje :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie nakładam takich kosmetyków często z lenistwa. Te są przepiękne. Chciałabym zobaczyć jak na tobie się prezentują. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale rozumiem. Ja zaś wstaję codziennie do szkoły dużo wcześniej by pobawić się i zmalować coś na twarzy 🦄
      Buziaki!

      Usuń
  50. Jakie one są piękne *.*
    http://aleksandralucystein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne kolory! Muszę się za nią rozejrzeć ♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest jeszcze dostępna- polecam, ponieważ zawiera ona 5 pełnowymiarowych produktów, będących bestsellerami w cenie 2. Jeśli jest już niedostępna, myślę, że warto kupić je pojedynczo. Są fenomenalne 💎✨

      Usuń
  52. Całość prezentuje się fantastycznie, mam nadzieję, że jest również dobre w użyciu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość pudrów jest fenomenalna 🔥

      Usuń

Copyright © 2016 WESSPER , Blogger