2017-07-18

SWEET PEACH

Too Faced to poważna marka makijażowa, która umie połączyć poczucie humoru i kobiecy styl glamour . Założona została w 1998 roku. Początkowo marka z wielkimi marzeniami. Dziś lider na rynku kosmetycznym tworzący innowacyjne produkty. Ich kosmetyki są znane na całym świecie, goszczą na twarzach kobiet  z wielką dumą. Do  pierwszego zakupu zbierałam się od dłuższego czasu i mam do siebie żal, że zwlekałam tak długo.


Paletka zawiera 18 cieni, o różnych wykończeniach. Mimo iż zawartość jest najważniejsza, miło gdy opakowanie cieszy oko. Wygląd jest fenomenalny. Lusterko jest bardzo dobrej jakości. Jest użytkowane przeze mnie za każdym razem. Brzoskwiniowy zapach jest obłędny i hipnotyzujący. Na punkcie ciepłej tonacji oszalała każda pasjonatka makijażu- w tym i ja. Kolorystyka palety odpowiada mi w 100%.

Cienie są bardzo wysokiej jakości. Praca z nimi jest bardzo przyjemna. Ich pigmentacja i wykończenie to temat rzeka, na który mogę rozmawiać godzinami. Jedwabista formuła, fakt w jaki sposób cienie się łączą i  rozcierają wprawiły mnie w osłupienie. Nie osypują się. Jestem pozytywnie zaskoczona ich trwałością - po całym dniu wyglądają nieskazitelnie. Muszę przyznać, że moja mama, która nie przepada za wydawaniem fortuny na kosmetyki, uważa że było warto.


Jest to mój pierwszy produkt marki Too Faced, i jestem z niego więcej niż zadowolona. Na mojej liście zakupów znalazło się aż 10 produktów tej marki. Kosmetyk luksusowy sprawił, że podczas testowania postawiłam poprzeczkę wysoko. Gdy płacimy tyle pieniędzy za kosmetyk chcemy, by był on tego wart.

Podsumowując- Szum, zafascynowanie tą paletą jest w 100% uzasadniony. Jest to bardzo dobry produkt za adekwatną cenę. Paleta jest samowystarczalna. Jeżeli macie możliwość, polecam wybrać się do Sephory i zaznajomić się z tą perełką.

82 komentarze:

  1. Przepiękne odcienie cieni :)
    Uwielbiam !! <3

    Buziaki,
    http://loveshinny.pl !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona z całej kolekcji paletek 🍑

      Usuń
  2. Podoba mi się od pewnego czasu ta paletka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam chęć kupić ją już od dłuższego czasu, ma śliczne kolorki <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zwlekałam, i bardzo żałuję
      Pozdrawiam 🌺

      Usuń
  4. Paletka wygląda bardzo ładnie. /jednak nie ma tam cieni, które najbardziej by mnie zainteresowały. Brakuje mi odcieni szarości.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś bardziej przepadałam za chłodnymi barwami, muszę przyznać jeżli chodzi o makijaż oka. Dziś, w moim sercu królują te ciepłe, więc paletka jest dla mnie wręcz idealna.

      Usuń
  5. Cudowna paletka i kolory ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta jest fenomenalna. Nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez niej.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ciepłe barwy > wszystko inne 🍑

      Usuń
  7. Mam tę paletkę i jestem nią zauroczona, przebija nawet tę od KYLIE którą również posiadam. Po całym dniu wszystko mi się zmazuje ,prócz oczu, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka Kylie jest na mojej liście zakupów.
      Jeśli chodzi o trwałość tych cieni, jestem pozytywnie zaskoczona. Nie tracą na intensywności i wyglądają nieskazitelnie cały dzień 🍑

      Usuń
  8. Paletka ma bardzo ładne kolory, takie w moim guście. Sama planuję jej zakup w niedalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim przypadku też jest to pierwsza rzecz od Too Faced i skusiłam się na nią ze względu na promocję w sephorze :D Serce strasznie mnie bolało kiedy z konta zeszło mi tyle pieniędzy, ale teraz tak samo jak ty - jestem zachwycona i nie żałuję żadnej wydanej złotówki. Profesjonalizm marki Too Faced mnie zachwycił i jestem pewna, że na tej jednej palecie nie skończę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem w stanie wykonać szybkiego makijażu nią.
      Uwielbiam się bawić czy też po prostu patrzeć jak cienie pracują 💚🍑

      Usuń
  10. Zazdroszczę Ci posiadania tej paletki, jest cudowna ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna, właśnie się nad nią zastanawiam. Jest w niej 8 matowych cieni, czy źle widzę? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paletka piękne kolory .;) gdzie mogę taką nabyć oprócz sephory i w jakiej cenie.?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałam mieć tę paletkę <3 http://mysterious-natalia.blogspot.com/2017/06/wishlish-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku idealne 18 cieni :) chyba trafi na liste moich zakupów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele razy już widziałam tą paletkę, a za każdym kolejnym i tak się nią zachwycam! Ma cudowne kolory i przeurocze opakowanie. Cieszę się, że również Tobie się sprawdziła. :) Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość cieni, praca z nimi.. Jedyną wadą tej paletki jest fakt, że jest idealna! 🍑

      Usuń
  18. Świetny post! <3 Uwielbiam tematykę kosmetyków,dlatego zostaję na tym blogu na dłużej :) Obserwuję! Zachęcam do mojego bloga,gdzie niedawno zaczęłam z nim przygodę,ale będzie mi bardzo miło jak wpadniesz i zostawisz jakiś ślad po sobie :) Pozdrawiam! http://livestrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham produkty z Too Faced <3.
    Obserwuję,miło by było gdybyś się odwdzięczyła ;).
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy mi na prawdziwych czytelnikach.

      Usuń
  20. Jakie piękne odcienie ! Jestem zachwycona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam o tej paletce już kilka razy i bardzo.podobają mi.się jej kolorki, ale tak się jakoś w moim życiu złożyło, że nie używam cieni do powiek:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna <3 moje ulubione odcienie :-)
    Obserwuje 1090 :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się mój blog. Pozdrawiam 🍑

      Usuń
  23. Przepiękne odcienie tej palety!

    OdpowiedzUsuń
  24. jest piękna,a kolorek Summer Yum to widzę,że mój ulubieniec ♥!
    Do zakupu przekonuje wszystko, tylko nie cena..
    zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej marki, ale cena przeraża! :D piękna paletka :)
    Pozdrawiam cieplutko :*


    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od Twojego budżetu i od tego ile jesteś w stanie wydać na kosmetyk. Ale fakt, paletka piękna 🍑

      Usuń
  26. Przekonałaś mnie do kupna paletki, nie mogłam się do niej przekonać, a teraz na pewno ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletka jest cudowna! Opakowanie, kolory i wszystko jest idealne. Gdybym nie miała paletki z Morphe o podobnych kolorach na pewno bym ją kupiła, bo nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki.
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palet w ciepłych odcieniach nigdy za wiele! 🍑

      Usuń
  28. Super odcienie. Maluje oczy tylko na jakieś wyjścia ale może się skuszę skoro jest tak trwala.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super kolorki. Poszukuję właśnie czegoś takiego, przemyśle jej zakup.

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam tą paletę i markę,lecz nigdy nie skusiłam się na nią i też chyba muszę zainwestować ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Juz jakiś czas poluje na tą paletę, Ale czytam opinie żeby nie żałować zakupu
    Twoja recenzja jest bardzo rzetelna i odpowiada na wszystkie pytania jakie mam w stronę tej palety (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomogłam w podjęciu decyzji 🍑
      Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Piękne odcienie, naprawdę paletka jest bardzo urocza i marzy mi się żeby ją przetestować <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dużo ostatnio słyszałam o tej Paletce ma bardzo ładne kolory które pasują do mojej jasnej karnacji i jasnych włosów. Naprawde swietnie wybrali kolorystykę. Marzy mi sie ta paletka.

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham ciepłe tony. Paletka moim zdaniem skomponowana jest perfekcyjnie. Dzienne i wieczorowe makijaże wykonamy nią bez problemu. Jesienny czy też wiosenny makijaż również bez większych trudności wykonać nią możemy 🍑

      Usuń
  34. Mimo, że jestem chłopakiem to oglądałem parę recenzji o tej paletce. Uważam, że gdybym był dziewczyną to pewnie bym ją sobie zakupił :D Super recenzja!

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna, biorę o nią udział w konkursie ale znając życie polegnę i tym razem:)

    https://nikolpisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Odcienie są naprawdę ładne, a cała paletka prezentuje się świetnie !
    Pozdrawiam ;)
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Trochę choruję na tę paletę, ale chwilowo nie mam funduszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne lekarstwo to właśnie ta paleta 🍑

      Usuń
  38. Wow! Piękne <3
    podoba mi się tutaj u Ciebie co powiesz na wspólna obserwację?
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymieniam się obserwacjami?
      Zależy mi na prawdziwych czytelnikach, ludzie darujcie sobie 🙅

      Usuń
  39. ta paletka jest przepiękna!
    koniecznie muszę ją zakupić bo już widzę, że wiele makijaży można nią wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne odcienie *-*
    Kiedyś na pewno ja kupie ^^
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam z nią styczności, jedynie oglądałam ją w Sephorze. Ja raczej rzadko maluję oczy dlatego odłożyłam ją z powrotem na półkę, bo nie lubię wydawać dużo pieniędzy na coś co i tak będzie leżało, ale teraz chyba żałuję bo może gdybym ją kupiła wcześniej dawno nauczyłabym się malować oczy. Jednak strach był większy, ale za jakiś czas na pewno zafunduję sobie jakieś cienie z Too Faced :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna paleta, pewnie daje świetne i trwałe efekty wizualne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta paleta jest świetna! Ogólne palety z Too Faced są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladki to życie 🍫
      Jedyne, które nie tuczą! 😆💦

      Usuń
  44. Świetne odcienie cieni akurat takie jak lubię :) nigdy jej nie używałam, ale teraz chyba będę musiała :D
    Zapraszam do mnie: http://madeleinestyles.blogspot.com/2017/06/tunika-z-gebokim-rozcieciem-na-boku.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Marzy mi się ta paletka. Cudne kolory ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweet 🍑 to moja ulubiona paleta na chwilę obecną. Jest cudowna 💃

      Usuń
  46. Piękne odcienie cieni i cudowne opakowanie, ta paletka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ten hipnotyzujący zapach 🍑

      Usuń
  47. Gdzieś widziałam tą paletkę i właśnie opakowanie zwróciło moja uwagę. Ciekawa recenzja. Trochę drogie są te kosmetyki ale jeżeli ktoś chce zainwestować w dobry produkt to ma okazję.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zastanawiam sie nad Anastasia a too faced ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anastasia to mój mały cel na ten rok 🙊🙊

      Usuń

Copyright © 2016 WESSPER , Blogger