2016-11-17

INDIGO

Pielęgnacja jest nieodłącznym elementem naszego  życia. Każda z nas lubi mieć lśniące włosy, gładką skórę, mocne paznokcie. By uzupełnić swój rytuał, postanowiłam rozbudować go o kilka nowych kosmetyków.

 Marka Indigo znana jest ze swojej świetnej jakości lakierów hybrydowych.
Ja produkty tej firmy poznałam od innej strony, mając możliwość przetestowania kosmetyki z działu pielęgnacyjnego.Od  ponad roku wykonuję paznokcie hybrydowe. Prawidłowo założona i zdjęta hybryda paznokci nie niszczy, natomiast wskazane są przerwy co jakiś czas w ich wykonywaniu.



Gdy na paznokciach nie było żadnego manicure, na moich paznokciach systematycznie gościł olejek jojoba zawarty w serum Indigo. Dzięki regularnemu stosowaniu moje paznokcie się wzmocniły, zyskały zdrowszego wyglądu. Są mniej podatne na złamania, rozdwojenia. Serum spełniło moje oczekiwania, regenerując je podczas przerw w stylizacji paznokci.


Zamiennie z olejkiem arganowym stosowałam masło shea. Wysoki poziom nawilżenia odczuwalny w kilka sekund po jego rozsmarowaniu. Stosunkowo szybko się wchłania. Regeneruje i odżywia skórę. Chroni skórę przed zimnem, szczególnie na dłoniach. Zdarza mi się go stosować także jako balsam na usta czy też na końcówki włosów by je utrzymać w jak najlepszej kondycji.



Ostatnim kosmetykiem w paczce, był krem, który jest dla mnie odkryciem tego roku, kosmetykiem wszech czasów. Mówię o kremie do rąk Love Story. Nazwa jest całkowicie uzasadniona. Hipnotyzujący zapach doprowadzający mnie do obłędu sprawia, że za każdym razem, gdy go czuję, zakochuję się w nim. Lekka formuła dająca gruntowne nawilżenie zamknięta jest w pojemniczku z pompką, dozującą odpowiednią ilość kremu. Ręce nie są lepkie. Krem chroni dłonie przed zimnem, wiatrem i mrozem. Skóra jest widocznie zregenerowana i zdrowsza. Niebiański zapach utrzymuję się długo, podbijając serca wszystkich moich koleżanek.

 Sklep internetowy Indigo- link 

40 komentarzy:

  1. najbardziej przypadł mi do gustu olejek arganowy, zapewne pięknie pachnie

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek jest niebiański pod względem działania jak i zapachu
      😊

      Usuń
  2. Zdecydowanie muszę sobie sprawić olejki do dłoni. Nigdy nie brałam takiej możliwości pod uwagę. Moje dłonie zdecydowanie na tym skorzystają :) Bardzo fajny blog , dodaję się do obserwujących i zapraszam na wizytę do mnie :)
    http://wilbepretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama współpracuję z firmą Indigo :)
    Dobra recenzja, zawarte najważniejsze informacje! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym mi zależało. Dziękuje i pozdrawiam 💕

      Usuń
  4. Uwielbiam kremy do rąk, więc ten z Indigo również z wielką chęcią bym wypróbowała, jestem ciekawa jak bardzo się różni w efektach od takiego najtańszego z sieciówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyk kosmetykowi nierówny. Wszystko zależy od składu, naszych preferencji :)

      Usuń
  5. Wiele słyszałam o tej firmie,jednak jakoś jeszcze nie miałam okazji przetestować,chętnie zrobię to w najbliższym czasie!
    Pozdrawiam i obserwuję!
    www.emigrantkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo ciekawią lakiery hybrydowe.💞🙊 Na bieżąco oglądam wszystkie filmiki Indigo podziwiając etapy tworzenia i efekty końcowe 💙💎

      Usuń
  6. Głośno ostatnio o tej firmie, chciałabym cos z niej w koncu przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysoka jakość produktów podbija serca 🌸

      Usuń
  7. Super przesyłka! Muszę się zaopatrzyć w taki olejek :D
    Nigdy nie robiłam paznokci hybrydowych :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to zmienić koniecznie Julio! 💃✨

      Usuń
  8. Jejku , ale fajne komsmetyki!
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw startowy do manicure hybrydowego chodzi za mną już od jakiegoś czasu. Trochę się obawiam, że ta metoda okaże się zupełnie nie dla mnie. Nie wiem czy jestem w stanie tak dokładnie pomalować paznokcie, bez zalewania skórek :D Ale im dłużej się zastanawiam tym bardziej mam na nie ochotę :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zestawu nie kupiłam, tylko skompletowałam go💅 Najlepsza decyzja 💋 Hybrydy wykonuję raz po raz, moje życie się diametralnie zmieniło 😊

      Usuń
  10. Serum z olejkiem jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek chyba z tych wszystkich rzeczy jak dla mnie jest najlepszy. Kocham takie olejki i ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słysze o tej firmie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piszesz tak świetne recenzje,że od samego czytania dało by rade się zakochać. Kosmetyki prezentują się ciekawie,może sama wypróbuję olejek do ciała,bo w okresie zimowym strasznie wysusza mi sie skóra. :)
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Twój komentarz sprawił, że ten okropny dzień stał się po prostu lepszym 💗😌

      Usuń
  14. Przyznam szczerze, że nie miałam nigdy nic z tej firmy, ale kusza mnie ich produkty, w szczególności o kilku z nich słyszałam pozytywne opinie i sądzę, że przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam trochę o tej firmie, ale jeszcze nie próbowałam żadnych produktów. Chyba będę musiała się skusić na coś. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie teraz kuszą lakiery hybrydowe 💃✨

      Usuń
  16. chciałabym przetestować ten olejek arganowy :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zaciekawiłaś mnie kremem do rąk, wydaje się być całkiem ciekawy. Chyba się na niego skuszę. Ja również uwielbiam różnego rodzaju olejki, mam ich pełen zapas :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkty od tej firmy zawsze wygladaja dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zimą mam bardzo suchą skórę rąk, może wypróbuję krem do rąk. Orientujesz się czy można go dostać gdzieś stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety kochana, nie mam pojęcia.

      Usuń
  20. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Ale przyznam że mnie zaintrygowałaś. Ten krem do rąk przydałby się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze okazji przetestować jeszcze produktow tej marki, ale chyba mnie skusilas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kosmetyki spełnią Twoje wszystkie oczekiwania 🌸

      Usuń
  22. Bardzo fajna recenzja! Jestem ciekawa tych produktów ponieważ nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba 😊
      Pozdrawiam 🌺✨

      Usuń
  23. Musze mieć ten krem! Świetne produkty z paczuszki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Firmę Indigo znam właśnie z lakierów hybrydowych. Chyba skuszę się na ten krem do rąk, skoro tak pięknie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszy zapach na świecie! 🌈🦄

      Usuń

Copyright © 2016 WESSPER , Blogger