2016-12-15

LIFERIA

Kosmetyczne boxy są świetnym rozwiązaniem do przetestowania wielu kosmetyków w znacznie niższej, atrakcyjnej cenie. Na polskim rynku stosunkowo niedawno pojawił się box zwany Liferia. Muszę przyznać, że od początku mnie on zainteresował zarówno kosmetykami jak ceną. W środku znajduje się aż 6 wyjątkowych produktów, które mają sprawić, że w okresie jesiennym będziemy wyglądać olśniewająco i czuć się wyjątkowo. Czy tak rzeczywiście jest i tym razem?


Pudełko urzekło mnie szatą graficzną. Było uroczo oraz efektownie zapakowane. Co znalazło się w jego środku?

1.Krem do rąk z Dermagiq, (Holandia) -100 ml produkt, który przyczynił się do poprawy oraz kondycji mojej skóry dłoni w tym okresie. Skóra jest w znaczącym stopniu zregenerowana oraz zyskała zdrowego wyglądu. W jego składzie znajduje się miód, olej migdałowy i masło shea. Jest to mocno nawilżający produkt, który szybko się wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy. Idealnie sprawdza się w porannym kremowaniu dłoni przed wyjściem do szkoły.

2. Żel do mycia twarzy VitaOil marki Lirene (Polska) - W tym miesiącu ten produkt rozpoczynał moją codzienną pielęgnacyjną rutynę. Nie oczyszczona skóra jest zbrodnią. Jego zapach jest zbyt intensywny. Podrażnia moją skórę i wysusza ją. Odstawiłam go po kilku użyciach.

3. Mleczko oczyszczające- peeling do twarzy Kushi (Hiszpania)- Peeling to bardzo ważny etap pielęgnacji skóry twarzy oraz całego ciała. Jak zapewne wiecie jest to złuszczanie martwego naskórka. Lista argumentów ''dlaczego powinno się  stosować peelingi'' jest bardzo długa- zdaję sobie z tego sprawę. Dla dobra swojej skóry  twarzy i ciała robię je regularnie. W tym miesiącu miałam okazję namiętnie testować produkt marki Kueshi, który przypomina mi scrub z Madary. Delikatnie i dogłębnie oczyszcza skórę, usuwa martwy naskórek nie podrażniając jej. Nie podrażnia mojej cery. Twarz jest oczyszczona, wygładzona, odżywiona, elastyczna, aksamitna w dotyku. Nie doświadczam nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia.


4. Oxygenating Moistruizer Cream Naobay (Hiszpania) - jest to produkt, który najbardziej mi się spodobał oraz zaciekawił mnie najbardziej. Używałam go każdego ranka. Jest on mocno nawilżający, o lekkiej i szybko wchłaniającej się konsystencji. Idealny pod podkład a nawet pod oczy. Jest to jeden z najbardziej nawilżających kremów jakie dotychczas miałam.

5. Przedostatnim już produktem jest cień do powiek marki Vipera (Polska) z przepięknym fioletowym odcieniu. Ma on drobinki rozświetlające nasze spojrzenie. Kolor idealny na jesień. Niestety, rozczarował mnie swoją trwałością, pigmentacją oraz  formułą.

6. Błyszczyk do ust marki Glossip (Włochy) jest ostatnim, szóstym produktem z pudełka. Wygląda na ustach ładnie. Jego kolor wpada w odcienie nude. Nie jestem wielką fanką błyszczyków, preferuję matowe pomadki. Jego formuła nie jest komfortowa w noszeniu. Uczucie lepkości jest nie do wytrzymania.

Pudełko dało mi szansę odkryć wiele nowych produktów oraz marek, o których wstyd przyznać, ale nie wiedziałam. Z pewnością po użyciu kosmetyków takich jak Scrub Kueshi, krem Naobay czy żel do mycia Lirene zainwestuję w produkty pełnowymiarowe. Są to produkty, które w 100% odpowiadają moim wymaganiom, preferencjom oraz działaniem.  Z pewnością rozpocznę testy pozostałych kosmetyków wyżej wymienionych marek.

Box Liferia poleciłabym tym dziewczynom, które kochają testować kosmetyki  i odkrywać nowe marki przyczyniając się do poprawy swojej skóry oraz swojego samopoczucia. Jak dla mnie boxy kosmetyczne są ciekawym rozwiązaniem, ponieważ testujemy kosmetyki. Połowa kosmetyków się dla mnie niewypałem. Czy drugi raz zainwestowałabym w takie pudełko? Myślę, że nie. Pieniądze, które miałabym wydać na pudełko, którego zawartość poznaję w chwili otwarcia, wolałabym przeznaczyć na potrzebne mi kosmetyki.


44 komentarze:

  1. Jedno z lepiej zapowiadających się pudełek. Zawartość bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne artykuły z pudełka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji ich jeszcze zamawiać ale ten barzo zachęca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę te kosmetyki ale zachęcają do kupna! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, tyle kosmetyków w jednym pudełku! Marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zawartość wygląda apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko również skradło moje serce

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęcają do kupna^^, pudełko wygląda magicznie :D
    Super post!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne artykuły z pudełka, zachęcają do kupna! :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęcają do kupna! Pozdrawiam! :)
    http://swiatwedlugwiktoriiby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super produkty znajdują się w tych pudełeczkach, ja wciąż ne mogę się zdecydować na jedno :)

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to drugie pudełeczko testowane przeze mnie spośród tych dostępnych na rynku i jestem bardzo zadowolona💃✨

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się ten box, fajne jest to, że są w nim produkty z całego świata. Mi bardzo podobają się te cienie do powiek i z chęcią bym je przetestowała. Również mleczko wydaje się być super :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna propozycja dla osob ktore kochaja kosmetyki, a do tego ładnie wyglądająca!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mleczko nas zaciekawiło :) Ogólnie musimy sobie powiększyć zawartość kosmetyczki ^^ Te wszystkie kosmetyki wyglądają świetnie! Genialny wpis, oby tak dalej. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka i mleczko wydają się bardzo ciekawe i chyba skuszę się na kupno. Jeśli chodzi o zawartość tego pudełka... bomba!
    karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki błyszczyk chętnie bym przetestowała :) Lubię produkty do ust
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super Box i ciekawe kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kompozycja kosmetyków nic tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudełko bardzo ciekawe! Widzę, że znalazły się tam dobre kosmetyki! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Pudełka są naprawdę świetnym pomysłem :)
    Szczególnie w okresie Mikołajkowym i Przed Świątecznym

    Pozdrawiam
    http://eclubeclub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są takie pudełka :)

    Wpadnij do mnie na konkurs :) http://martienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! obserwuje od dawna

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne produkty, boxy wydają się być warte ceny więc i ja się skuszę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. myślę, że to dobry pomysł na prezent. nigdy nie wiem, co kobiecie kupić, aczkolwiek z tego powinna być zadowolona.
    pozdrawiam serdecznie 😉

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietna recenzja;) uwielbiam takiego typu zestawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama chciałabym dostać takie pudełko na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o takiej możliwości, orientujesz się moze czy można wybrać, że np. chce się kosmetyki naturalne nietestowane na zwierzętach? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie pudełeczka, a najbardziej te niespodziankowe :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawartość pudełka mnie mega urzekła! Chętnie wypróbowałabym cień z Vipery :)

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda super to pudełeczko!! Aż sama z chęcią zamówię! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/11/szarlotka-owsiana-przepis.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham te boxy, od jak dawna sobie mówię, że i ja zamówię - ale ciągle nie mam czasu (albo zapominam) :/ Super rzeczy, połowę sama bym z chęcią wypróbowała! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja się zakochałam w tym żelu Lirene, cudownie pachnie :) .
    Krem z NAOBAY też wywarł na mnie dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem z Naobay jest rewelacyjny. używam go codziennie.

      Usuń
  34. Kosmetyki świetnie się zapowiadają, jak będę miała okazję na pewno przetestuje

    Zapraszam do siebie 😘https://pauliablog.blogspot.com/m=1

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten post przekonał mnie, że boxy są fajne. Lecę do rossmana i kupuję jeden, który mi się spodobał :)
    Zapraszam!
    https://born-with-good-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super produkty z pudelka i tez bardzo mi sie przyjemnie otwiera paczke jak jest ladnie zapakowana.
    Sama chyba je zamowie bo tak jak mowilas to fajna opcja na przetestowanie produktow.
    Zapraszam na mojego bloga i mam nadzieje ze zajrzysz w wolnej chwili,buzka!

    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super produkty z pudelka i tez bardzo mi sie przyjemnie otwiera paczke jak jest ladnie zapakowana.
    Sama chyba je zamowie bo tak jak mowilas to fajna opcja na przetestowanie produktow.
    Zapraszam na mojego bloga i mam nadzieje ze zajrzysz w wolnej chwili,buzka!

    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam zamawiac takie pudelka,bo zawsze mozna sprobowac czegos nowego! Pardzo fajny post! Z chcecia zaopatrze sie w takie pudelko w przyszlosci!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnio wszedzie natrafiam na openboxy pudełek z Liferii, to chyba znak, iż trzeba się w nie zaopatrzyć! :D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Boxy to świetne rozwiązanie,a zawartość zachęcająca.
    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WESSPER , Blogger