2017-03-10

EFEKT LUSTRA I KAMELEONA

Moja przygoda z hybrydami trwa ponad rok. Od razu wiedziałam, że nigdy nie wrócę do tradycyjnych lakierów. Jest to niezwykle proste w wykonaniu. Różnica polega na tym, że każdą warstwę utwardzamy w lampie LED lub UV.
Dlaczego zdecydowałam się na rozpoczęcie przygody z hybrydami? 

Ponieważ wydawałam nie małe pieniądze na lakiery, które szybko wysychały. Średnio co 2-3 dni musiałam malować paznokcie, ponieważ pojawiały się odpryski. Drobne odciśnięcia na paznokciu nie wyglądały estetycznie.
Dlaczego nie kupiłam zestawu startowego tylko skompletowałam swój własny?

Jest to o wiele bardziej opłacalne. Dopłacając nie wielkie pieniądze zdobyłam produkty o największych pojemnościach. Wykonuję paznokcie systematycznie, nie tylko sobie. Dla przykładu aceton o pojemności 1000 ml dopiero będzie się kończył a użycie cleaner'a jest niewielkie.


Prawidłowo wykonany oraz zdjęty manicure hybrydowy płytki paznokcia nie niszczy. Po ostatecznym etapie utwardzania paznokci  możemy wrócić do naszych codziennych zajęć bez żadnych obaw. Na moich paznokciach utrzymuje się do momentu ich zdjęcia.

Ostatnio świat hybryd oszalał i stracił głowę dla efektów takich jak chrom, kameleon czy też lustro.
Nie mogłam przejść obok tego obojętnie i postanowiłam przetestować efekt lustra i efekt kameleona na swoich własnych paznokciach. Aplikacja proszku jest niezwykle przyjemna, satysfakcjonująca i wciągająca. W mgnieniu oka uzyskujemy efekt na jaki nam zależy, aplikując i wcierając proszek na warstwę dyspersyjną lakieru hybrydowego No Wipe. Następnie wtarty proszek należy pokryć kolejną warstwą topu i gotowe.

Obydwa Manicure cieszyły się zachwytem wśród znajomych oraz osób przypadkowych. Wiele razy zauważyłam, że nieznane mi osoby z zachwytem przyglądają się moim paznokciom. Usłyszałam wiele pochlebnych komentarzy.


efekt lsutra-  link
efekt kameleona- link
lakiery hybrydowe 7 ml- link  ( Użyłam odcienia 033 Black Cat oraz 043 Stars in the sky)




42 komentarze:

  1. Ja się przyznam, że nigdy nie miałam na sobie hybryd, miałam wrażenie że będzie mi niewygodnie z takimi paznokciami. Jednak Twój post znacznie mnie przekonał bo paznokcie wyglądają świetnie, szczególnie w efekcie lustra, są boskie!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje serce skradł efekt kameleona. Niestety, jak to bywa wyjątkowo ciężko było mi uchwycić ten efekt. Na żywo mamy kilka źródeł światła. Oświetlenie do zdjęć zwyczajnie tłumi ten efekt.

      Usuń
  2. Ja kupiłam gotowy zestaw, bo miał same potrzebne rzeczy, a cleaner i aceton idą mi po równo :)
    Szczerze nie wiem który efekt bardziej mi sie podoba, oba hipnotyzują i pięknie się mienią na paznociach, szczególnie długich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skompletowałam swój zestaw własnoręcznie.
      Kupiłam największe pojemności acetonu, odtłuszczacza czy też wacików bezpyłowych. Dla mnie to bardziej opłacalne rozwiązanie 🥂🌸

      Usuń
  3. Nie bawię się w hybrydy, bo nie mogę nosić ich do szkoły :( Mimo wszystko kocham sprawy pazurkowe, więc kiedy tylko mogę, maluję je normalnie :)
    Super post, super zdjęcia! Oba efekty są cudowne! Nie wiem, który bym wybrała :)

    Obserwuję :)
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygodę z hybrydami zaczęłam w 1 technikum.
      W moim gimnazjum pomalowane paznokcie nie były tolerowane.

      Usuń
  4. Oba efekty strasznie mi się podobają!
    Hybryd używam ponad rok, muszę wypróbować takich efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam że hybrydy cudnie wyglądają na paznokciach.
    U ciebie rowniez bosko wyglądają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ale to bardzo podobają mi się hybrydy :) Sama zamierzam wybrac się do kosmetyczki w celu zrobienia hybryd :D Efekt kameleona jest przecudowny! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spektakularnie wygląda, to fakt :)
      Zainteresowanie jakie wzbudził na moich paznokciach było niewyobrażalne: kobiet, dzieci, nauczycieli a zwłaszcza chłopaków 💁

      Usuń
  7. Przyznaję, jeszcze nie miałam doczynienia z hybrydami, ale powoli się przymierzam. Strasznie podobają mi się twoję. Kameleon cudny *-*

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od czasu i ja korzystam z hybryd a o zwykłych lakierach nawet nie myśle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie pomyślę o tych odpryskach to mi słabo 😄💦

      Usuń
  9. Bardzo podobają mi się obie wersje. Marzy mi się zrobienie takich na swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt lustra to świetna sprawa - sama próbowałam :) ale chrom czy kameleon jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaś przede mną efekt chromu 😅💦

      Usuń
  11. Efekty lustra i kameleona są mega! Naprawde bardzo mi się podobają, ale nie mam do kogo iść na takie pazurki.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/11/keep-calm-and-smiley-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt chromu także się świetnie prezentuje. Z wielką chęcią i jego wypróbuję 🔥💅

      Usuń
  12. Ten efekt jest świetny


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny efekt, genialny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt! Jednak ja nie jestem przekonana co do hybryd, gdyż nabawiłam się uczulenia od Semilaca :(

    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/tiesto-ft-vassy-secretspoppy-lovers.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się efekt jednorożca 🌈🦄

      Usuń
  15. Również jestem fanką hybryd. Nie używam też tradycyjnych lakierów, chyba że to odżywki.
    Zakochana jestem w tych efektach, miałam okazję mieć na sobie efekt lustrzany, a w najbliższym czasie chcę również spróbować właśnie kameleona.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Raz na jakiś czas robię przerwę od hybryd by paznokcie odpoczęły i wtedy stosuję kurację odżywkami/ olejkami 💅

      Usuń
  16. Piękne paznokcie! Nie długo mam zamiar robić hybrydy, każdy z moich znajomych twierdzi, że są o wiele wygodniejsze niż zwykły lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🔥 Hybryda to komfort 🌸

      Usuń
  17. pamiętam jak były popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne ;)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hybryd nigdy nie miałam, ale zawsze podziwiam piękne paznokcie innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba efekty są interesujące. :) Ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba to koniecznie zmienić 🙊💚

      Usuń
  21. Ja też nie miałam nigdy hybryd, ale przekonałaś mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pochwal się pierwszymi pazurkami 🌸

      Usuń
  22. Hybrydy nosze regularnie od półtora roku i nie wyobrażam sobie ich już nie mieć. Marzy mi się w końcu zrobić efekt kameleona. Lustro jakoś do mnie nie przemawia ale kameleon? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt kameleona jest spektakularny. Zauważyłam, że dojeżdżając busami do szkoły moje paznokcie były obiektem zainteresowań kobiet, dzieci a nawet chłopaków całą drogę. Nauczycielki pytały, jaki lakier mam na paznokciach 💎✨

      Usuń
  23. Świetne te paznokcie! ♡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WESSPER , Blogger