2017-07-01

MARY LOU MANIZER

Marka The Balm została założona przez Marissę Shipman w 2004 roku. Znana na całym świecie przez świetnej jakości kosmetyki zamknięte w stylowych opakowaniach w stylu retro i pin up.
W moje ręce wpadł kultowy rozświetlacz- Mary Lou Manizer.
Odkąd tylko pamiętam, w makijażu unikałam blasku. Jako posiadaczka cery mieszanej starałam się unikać- stawiając na mat- by czuć się pewniej oraz lepiej.
Półtora roku temu, wzbogaciłam swój makijaż twarzy o konturowanie. Zaczynałam od tańszych rozświetlaczy. Od dłuższego czasu planowałam jej zakup, jako taką "wisienkę na torcie"

Jest to produkt w kamieniu zamknięty w niesamowicie estetycznym, schludnym oraz solidnym opakowaniu z wysokiej jakości lusterkiem. Produkt jest niesamowicie jedwabisty. Pigmentacja to atut tego produktu- jedno posunięcie palcem czy też pędzlem tworzy taflę niesamowitego blasku  nie nabierając zbyt dużej ilości kosmetyku. Szampański odcień będzie idealny dla każdej tonacji skóry. Blask nie jest "tandetny"- jest spektakularny. Trwałość kosmetyku mnie nie zaskoczyła. Wygląda nieskazitelnie cały dzień. Miejscem, gdzie nakładam rozświetlacz są szczyty kości policzkowych. Unikam nakładania na szczyt nosa, środek czoła i łuk kupidyna- po kilku godzinach moje sebum tworzy naturalny blask. Każdy pędzel idealnie sprawdzi się w aplikacji Mary Lou, natomiast wyjątkowo upodobałam sobie pędzel z Hakuro H22. Jest to mały, puchaty pędzelek idealnie wpasowujący się rozmiarem.  Mary Lou idealnie sprawdzi się także jako cień do powiek. Po nieprzespanej nocy, spojrzenie wygląda promiennie w mgnieniu oka.

W moim odczuciu ten rozświetlacz powinna mieć każda dziewczyna pasjonująca się makijażem. Jest to rewelacyjny i wyjątkowy produkt, który w kilka chwil zmieni całkowicie oblicze naszego makijażu w spektakularny sposób.



66 komentarzy:

  1. Jeszcze nie jestem na takim poziomie żeby używać te kosmetyki ale mooze kiedyś ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego rozświetlacza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt ;) i zaskakujące opakowanie.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania wszystkich produktów The Balm są obłędne 😍💕

      Usuń
  4. Chyba i na mnie pora zeby zakupic ten produkt :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego rozswietlacza!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne kosmetyki :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę mieć go! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! 🔥 Mary Lou jest rewelacyjna ✨

      Usuń
  8. chciałabym wypróbować ten rozświetlacz :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki The Balm oferują wysoką jakość w przystępnej cenie 🙊 Blask Mary Lou jest dla mnie nie do opisania ✨

      Usuń
  10. Jeden z moich ulubionych rozświetlaczy! Uwielbiam go za trwałość i taflę, jaka daje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dłuższego czasu zastanawiam sie nad kupnem tego rozswietlacza
    Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przetestować! :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego rozświetlacza, jednak nie miałam okazji testować...

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam chociaż przejść się do Douglasa, jeśli masz taką możliwość 💗

      Usuń
  14. zaciekawiłaś mnie tą recenzją będę musiała chyba spróbować ten rozświetlacz lecz jeszcze nie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie właśnie głównie ciągnie do tych produktów przez te opakowania w stylu 'pin up';) Rozświetlacza jeszcze nie mam, za to różem 'down boy' i paletą 'nude dude' jestem oczarowana <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się marzy cała gama ich produktów 🔥

      Usuń
  16. Ja nie używam rozświetlacza, chyba się do nich nie nadaje :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda ciekawie, muszę przetestować :)
    grochowska.photo

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda ciekawie, muszę przetestować :)
    grochowska.photo

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nic niestety nie mam z tej firmy, ale chyba zamówię sobie rozświetlacz <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesujący produkt, ale moim zdaniem nie opłaca się wydawać 90 zł. Ja uwielbiam z WIBO, jest śliczny, perłowy. Polecam paletkę do konturowania ;)

    http://girl0almighty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zarówno Diamond Illuminator jak i paletkę 3 Steps to perfect face. Żaden mnie nie powalił na kolana. Pierwszy kupiłam, ponieważ był porównywany do Mary Lou.

      Usuń
  21. Interesujący produkt :) chyba się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupno tego rozświetlacza to moja najlepsza decyzja 💜

      Usuń
  22. Blog bardzo ciekawy i ładny :D Ładne zdjęcia robisz tak że to się ze sobą tak fajnie łączy powodzenia w dalszym blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszy mnie Twoja pozytywna opinia. Dziękuje za tak miłe słowa, pozdrawiam 💋

      Usuń
  23. To chyba jeszcze nie mój czas na niego...
    Ale blog ogólnie mnie zauroczył ^.^ masz śliczne zdjęcia i bardzo sensowne wpisy. Mówisz o tym co mogłoby zainteresować odbiorcę. ode mnie wielki like ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzą mi się produkty z the balm, bardzo dużo się o nich słyszy na całej blogosferze :-) !
    Mega fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Balm podbiło serca na całym świecie, w tym i moje 🙈🙉🙊

      Usuń
  25. Masz racje Mary Lou Manizer to bardzo dobry rozświetlacz, powiedziałabym, że jeden z lepszych. Bardzo dobry post i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, pozdrawiam 😊

      Usuń
  26. Ja, jako prawie 17 letnia dziewczyna nie maluję się, ale to dlatego że mam tłustą cerę i boję się o konsekwencje. Ale jeżeli Tobie odpowiada ten kosmetyk to świetnie, bo o to przecież chodzi! :)Tak w ogóle, Książkę RedLipstickMonster widzę, uhu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. O tych kosmetykach sie duzo mowi :)) daja narawde swietny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shine bright like diamond 💎✨

      Usuń
  28. Ja właśnie szukam fajnego rozświetlacza!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem bardzo ciekawa tego kosmetyku, długo zastanawiałam sie nad jego kupnem ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serduszka 🍑

      Usuń
  30. Ciekawy ten roświetlacz, a i opakowanie cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania zna chyba każdy 🌸

      Usuń
  31. Szczerze mówiąc nie mam żadnych z tych kosmetyków ale chętnie skorzystam bo dużo dobrego słyszałam o nich :):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tą pomadkę, która znajduje się na zdjęciu i jest świetna :) a rozświetlacza to jak na razie takiego nie zakupie ponieważ nie używam.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie pomadka to tragedia. Słaba pigmentacja i prześwity to drugie imię tej pomadki 😖

      Usuń
  33. Wiele dobrego czytałam na temat tego rozświetlacza, aż nawet chciałam go zakupić, ale wtedy myślałam malutkie dzieci ja nie potrafię posługiwać się tego typu kosmetyki, pewnie będzie leżał i się kurzył.
    Ale dzięki Tobie po przeczytaniu posta już czuję że muszę go kupić. Będzie teraz za mną chodził aż nie będę go miała w swoich łapkach, jak pingwin z tej reklamy przekąsek z lodówki:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego rozświetlacza nie da się rzucić w kąt 🥂

      Usuń
  34. Uwielbiam kosmetyki tej formy. Jakość tych produktów jest doskonała

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania paletka Kylie Janner :)
    http://indiesan.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-paletke-kylie-janner.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy zrozumiecie, że takie reklamowanie się pod czyimś postem jest nieodpowiednie?

      Usuń
  35. Kocham efekt, jaki dają rozświetlacze. Pokochałam ten błysk na tyle mocno, że nie wyobrażam sobie bez niego mojego codziennego makijażu :D

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietny post,ladne zdjecia a blog przejrzysty!

    OdpowiedzUsuń
  37. Od dawna marzę o rozświetlaczu :) Myślę że taki na pewno by mi się spodobał :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego szampański odcień i spektakularny blask sprawiają, że przy każdej aplikacji zakochuję się na nowo 🥂💕

      Usuń
  38. Fajny produkt, muszę przetestować :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę go wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy produkt! Muszę wypróbować.

    MARTHA-ZAPRASZAM🍂

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio przekonałam się co do rozświetlaczy i może za jakiś czas uda mi uzbierać pieniądze na ten, bo wygląda kusząco.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto wydać na niego te pieniążki. Portfel się kurczy ale o wszystkim zapomnisz gdy będziesz go miała w rękach 💜

      Usuń
  42. Nigdy o tym nie słyszałam, muszę koniecznie wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. jak mi się podobają opakowania tych kosmetyków, to po prostu ach i ach! :)na razie jednak próbuję swoich sił na tańszych zamiennikach, bo głupio marnować takie cuda na naukę podstawowych czynności. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania są piękne, nie da się koło nich "przejść obojętnie" 🔥
      Jakość kosmetyków jest ważna, opakowania schodzą na ostatni plan, jednak miło gdy cieszą oko 🙊

      Usuń
  44. Rozświetlacz na prawdę dużo potrafi zdziałać i jest nieodzowny do dopełnienia makijażu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WESSPER , Blogger