2017-04-13

TAJNIKI MAKIJAŻU RLM

Zapewne każda z was, słyszała o książce Tajniki Makijażu, autorstwa najsławniejszej polskiej youtuberki Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu powszechnie znanej jako Red Lipstick Monster.

Książka skradła serca wszystkich dziewczyn i kobiet. Organizowane były liczne spotkania, na których zjawiła się rekordowa liczba czytelników. Książka ta była urodzinowo-gwiazdkowym prezentem od mojej siostry.

Kosztuje ona ok 40 zł, dostępna jest absolutnie wszędzie. Dedykowana dla osób początkujących z makijażem lub średnio zaawansowanych. Książka ma niezwykle bogatą szatę graficzną, cieszącą oko. Jeśli chodzi o jej treść- znajdziemy w niej wszystko to, co powinnyśmy wiedzieć o makijażu, wraz z praktycznymi poradami,  opartych na licznych przykładach- na przykład jak nie malować kresek. Dowiemy się między innymi jak wybrać podkład do danego typu cery, jak prawidłowo wykonturować twarz, jak dbać o pędzle. Pisana jest prostym językiem, dzięki czemu wszystko będzie zrozumiałe. Książka podzielona jest na 9 części. Wiele kwestii zostało poruszonych w jej filmikach- dlatego na końcu każdej części są ukazane odnośniki do konkretnego filmu na kanale na YT, jednakże wiele z nich RLM omawia po raz pierwszy.  Oryginalnym pomysłem było stworzenie części ''Twoje makijażowe cele i problemy'' która ma nas uświadomić z czym mamy trudność, i czego dokładnie chcemy nauczyć się dzięki tej książce.

Mimo iż makijażem interesuję się od dawna, książka uzupełniła i usystematyzowała moją wiedzę.
Polecam ją każdemu. Jest idealna na prezent, szczególnie dla osób które świat makijażu zaczynają dopiero odkrywać.

65 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą książke ! <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar ją sobie kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, jest warta każdego grosza, a ilość praktycznej i niezbędnej wiedzy jest ogromna :')

      Usuń
  3. mi osobiście nie przypadła do gustu, jakoś nie przepadam za tego typu poradnikami, wole przeglądać youtuba :). Ale zdjęcia zrobiłaś piękne !
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć ja w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o tej książce ;-) jestem wielka fanka RLM - we Wrocławiu specjalnie odwiedziłam sklep na Jedności Narodowej rok temu, zeby moze zobaczyć Ewę w pracy - ale niestety, wyszłam jedynie z kolczykiem do nosa (którego juz nie mam :() gdybym miała szanse - nie wahałabym sie - zrobiłabym u Ewy piercing :)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam rlm ale wole oglądac ją na yt niż miec ksiązke

    OdpowiedzUsuń
  7. Co nowy vlog oglądam z zaciekawieniem, niestety ksiązki nie miałam okazji przeczytać ale widzę że czas najwyższy :)
    Pozdrawiam ,http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki nie mam, ale przeglądałam i muszę przyznać, że zachwyca wykonaniem, bo i zdjęcia w niej się znajdujące i tekst są bardzo dopracowane :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa w swoją książkę włożyła ogrom wiedzy, pracy i serca :) Efekt końcowy jest niesamowity :)

      Usuń
  9. Zgodzę sie przede wszystkim z ostatnią częscią - ta książka tylko usystematyzowała moją wiedzę, jednocześnie poszerzając ją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijażem interesuję się od dawna, więc wiele rzeczy było mi znanych, natomiast Ewa podsunęła mi kilka rozwiązań czy też pomysłów. Poszerzyłam swoją wiedzę którą zdobywałam na przestrzeni lat z różnych źródeł ale także z ćwiczeń na samej sobie, natomiast poruszyła kwestie wcześniej nie omawiane- na przykład triki dla osób noszących okulary - a ja kwalifikuję się do tej grupy ;)

      Usuń
  10. Zastanawiałam się nad tą książką,ale jednak nie kupiłam.
    Kurde teraz żałuję;/
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się nie maluje więc nie bedzie mi potrzebna, ale wydaje sie swietna ;)
    obserwuję i pozdrawiam,
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post muszę sobie w końcu kupić tą książkę ponieważ makijaż bardzo mnie interesuje i na pewno przydadzą mi się jej wskazówki :)
    http://craaazygiiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem tej książki, ale z tego co wynika, nie ma na co czekać :)
    martynasobczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę mieć tą książkę! mega jest!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam dużo fajnych opinii o tej książce i chyba się na nią skuszę :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post ;) Muszę kogoś namówić żeby mi kupił tą książkę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie chcę ją kupić i mam nadzieję, że w najbliższym czasie to zrobię :)
    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety książki nie posiadam, ale wydaje się być strasznie ciekawa i pomocna :) Świetny wpis!

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiało mnie jak książka wygląda w środku, więc cieszę się, że ją pokazałaś. Wydaję się interesująca, może zdecyduję się na zakup :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam w planach zakupienie sobie tej książki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tę książkę :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta książka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka super;) Dużo o niej słyszałam i chyba się w końcu skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś mi się wydaję, że przydałaby mi się ta książka. Słyszałam o niej dużo i sama chciałam się przekonać, czy naprawdę jest taka fantastyczna jak mówią. Chyba zaraz polecę do Empiku.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo ładnego bloga :)
    Nie mam tej książki, choć bardzo chciałam mieć. Oglądam za to filmiki i mnóstwo się z nich nauczyłam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tą książke !!! Jest świetna ! Ewa włożyła tam całe swoje serducho i postarała się nad nią. Dzięki niej wiele można zdziałac !

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda że nie mam tej książki może poproszę kogoś ... zobaczymy ♥♥
    Bardzo fajny post i blog :)
    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie fanów Bars and Melody http://fashiondariaa.blogspot.com/2016/01/bars-and-melody.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezu. Najlepsza książka! Jeszcze jej nie mam ale będę zamawiac

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post ! :) słyszałam o tej ksiażce dużo pozytywnych opinii :) Jeszcze jej nie mam, ale mam nadzieję ze niebawem sie to zmieni ;)
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama nie mam tej książki, ale pożyczałam od koleżanki:)
    Jest świetna!
    gabrysia-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba muszę ją kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Od dawna zastanawiam się nad zakupem :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post, czyta się miło! obserwuje :)
    www.emillionofdiamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia, a co do książki to jej raczej nie kupię :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszała o tej książce... Ale nikt nie umiał wytłumaczyć mi o czym jest. Dziękuję Ci za ten szczegółowy opis 😘 Bardzo polubiła Twój blog i na pewno będę tutaj zaglądać!
    outdisturb.blogspot. com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo przydatna książka, pewnie nie jedna z nas się na nią skusi, w tym Ja :)
    Również obserwuje :*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Też mam tą książkę - bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Słyszałam o tej książce i ją ogladałam
    ale jakoś mi sie nie spodobała :/
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Musze ją kupić, fajnie że zrobiłaś taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta książka to dla mnie totalny niezbędnik jeśli chodzi o podstawy nauki makijażu :) A samą Ewę bardzi lubię, oglądam każdy jej filmik, moim zdaniem jej wiedza jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Widziałam tą książkę w księgarni, może się skuszę :)
    Zapraszam do mnie: http://budziak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. właśnie mam zamiar sobie zafundować w tą książkę bo mój makijaż to całkowita podstawa, którą zna każdy hahaha
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zauważyłam, że ta książka jest bardzo popularna. Też zamierzam sobie ją kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Moim zdaniem ta książka to bardzo fajna sprawa ;)
    Jeszcze się nie maluje Ale jak zacznę to może po nią sięgnę ;)

    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastyczna książka można z niej wiele się nauczyć 😻❤

    OdpowiedzUsuń
  46. Właśnie dużo słyszałam o tej książce, jakby na to nie patrzeć to jakoś 80% moich koleżanek posiada już tą książkę ale nadal nie wiem czy ją kupić.. Co do samej książki i to jak wygląda to prezentuje się fantastycznie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo na prawdę warto. Ewa porusza wiele kwestii których nie ma w filmikach :)

      Usuń
  47. Uwielbiam Ewę,lecz książki niemam, ale chyba zainwestuje w nią haha

    OdpowiedzUsuń
  48. Od dawna czaję się na tę książkę, na paletkę ze zdjęcia także :D kto wie, może w końcu się na nie skuszę :)

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiele razy widziałam tę książkę w sklepach, ale nigdy nie wzięłam jej do ręki i nie zajrzałam do wnętrza. Chyba w końcu się przełamię i to zrobię! ;) Fajnie mieć coś, co łopatologicznie wskaże, jak dobrze się malować (choć nieskromnie powiem, że chyba umiem to dobrze robić ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  50. Posiadam tę książkę i naprawdę wiele się z niej dowiedziałam :) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/2017/06/kamstwo-w-dobrej-sprawie.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Dużo o niej słyszałem - w większości pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wielokrotnie miałam okazję zajrzeć do tej książki pomimo, że jej nie posiadam. Według mnie jest naprawdę wspaniała i zastanawiam się nad jej kupnem juz od dobrych paru miesięcy.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. nie lubię tej osoby

    skomentowane teraz ty http://nouw.com/skucinska/nienawidze-sie-30384178#

    OdpowiedzUsuń
  54. To coś dla mnie jako poczatkujacej z makijazem. I cena przystepna. Chyba trzeba kupic bo widze ze wiele osob poleca

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie przeczytać opinię na temat tej książki. Zawsze chciałam nauczyć się ładniejszego makijażu. teraz kiedy wiem, że ksiązka jest godna uwagi, zapiszę ją na swoją listę świątecznych życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama mam zamiar kupić tą książkę, mam nadzieje ze w końcu się nauczę dobrze robić makijaż :P

    OdpowiedzUsuń
  57. Zastanawiałam się nad kupnem tej książki i napewno niedługo trafi na mają półkę!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie kojarzę, nie znam książki czy też autorki i na pewno ne kupię.

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam tą książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ta książka mnie kusiła. Teraz mam fazę na książki o modzie i urodzie :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WESSPER , Blogger